Esther
Pedagogisch Medewerker BSO/PO
Ik wil de kinderen graag helpen om zelfredzaam naar de volgende groep te gaan.
Klein Alkmaar
Wij zijn een betrokken, vooruitstrevende en duurzame kinderopvang organisatie in Alkmaar. We bouwen aan duurzame relaties met ouders, kinderen, collega’s en onze partners. Zo staan we schouder aan schouder en zorgen we samen voor onze kinderen en een betere wereld om ons heen. We ondersteunen ouders bij een gezonde, veilige en kansrijke ontwikkeling van hun kinderen met kwalitatieve kinderopvang door professionals.
We zijn trots op ons team en willen goed voor onze medewerkers zorgen. Dat doen we door ontwikkelen en leren bovenaan ons lijstje te zetten en daar elke dag aan te werken. In ons dagelijks werk, in onze samenwerking met elkaar én als we buiten de deur inspiratie opdoen. We werken samen, vieren met elkaar, zijn ambitieus en vooruitstrevend. De vraag wat kan er anders en beter stellen we elkaar regelmatig. We dagen je uit om mee te denken en met ons mee te groeien.
De afdeling Interne Dienstverlening
De afdeling Interne Dienstverlening bestaat op dit moment uit 3 coördinatoren, elk verantwoordelijk voor hun eigen expertisegebied: Facilitaire Zaken en ICT, Beheer en Onderhoud en Interieur en Tuinen. Daarnaast heeft de Communicatieadviseur een plek op deze afdeling. De afdeling ondergaat op dit moment een herinrichting waardoor er ruimte ontstaat voor een proactieve Projectleider die zich gaat richten op nieuwbouw en verbouw van onze vestigingen en verduurzamingsprojecten gaat leiden.
De taken en verantwoordelijkheden
De Projectleider is verantwoordelijk voor het leiden en coördineren van technische en facilitaire projecten binnen de organisatie, zoals nieuwbouw- en verbouwprojecten, en voor de projectmatige aansturing van het beheer en onderhoud van 24 vestigingen van Klein Alkmaar. Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan herinrichtingen en (bouwkundige) aanpassingen van onze kinderopvangvestigingen. Je zorgt ervoor dat projecten binnen de gestelde tijd, het budget en de kwaliteitseisen worden gerealiseerd, waarbij de veiligheid en het welzijn van kinderen en medewerkers voorop staan.
Daarnaast zal je je bezighouden met het beschrijven en optimaliseren van de processen binnen de afdeling en in samenhang met de andere afdelingen. Denk hierbij aan het inkoopproces, het wagenparkbeheer en BHV en RI&E. Daarnaast zoek je de samenwerking met onze afdeling PIT (Pedagogiek, Interacties en Tools), die expert zijn op het gebied van ons pedagogisch beleid en wat onze vestigingen nodig hebben om optimale omstandigheden voor de kinderen die wij opvangen en onze medewerkers te creëren.
Functie-eisen:
Omdat we als afdeling volop in ontwikkeling zijn, vragen wij een positieve en flexibele instelling met een gezond probleemoplossend vermogen. Daarnaast:
Wat bieden wij jou?
Een eerlijk salaris, schaal 10 cao kinderopvang, mooie extra arbeidsvoorwaarden, een 4% eindejaarsuitkering en genoeg vrije dagen om lekker te ontspannen (of inspannen natuurlijk).
Maar niet alles is in geld uit te drukken, we geven je vooral 365 dagen per jaar de mogelijkheid het allerbeste uit jezelf te halen en dit te delen.
Het betreft een functie voor 32 tot 36 uur. De werkdagen zijn in overleg in te vullen.
Sollicitatieprocedure
Wil je reageren, stuur dan via het formulier je motivatie en CV in.
Voor vragen mag je altijd contact opnemen met Mark Lubberhuizen, Manager Bedrijfsvoering of Jolanda Steunenberg, Manager HR. Beide bereikbaar via 072-2001700.
"*" geeft vereiste velden aan
© 2023 Klein Alkmaar | Website & onderhoud Kobalt