Gerda Remmers

Manager Planning en Plaatsing

Klachten

Vertel het ons

Elke dag zetten wij ons in voor professionele kinderopvang. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze kinderopvang. Toch kan het gebeuren dat je een klacht hebt over een van onze medewerkers, onze handelswijze of onze dienstverlening. Blijf er niet mee lopen, bespreek het niet met anderen, maar vertel het ons! Wij geloven erin dat met elkaar in gesprek gaan de beste manier is om tot een oplossing te komen.

In de meeste gevallen kun je een klacht direct melden bij een van onze medewerkers. Dit kan persoonlijk, schriftelijk of telefonisch. Ook kun je de manager kinderopvang benaderen.


Interne klachtenprocedure

Download hier het klachtenreglement

 

Externe klachtenprocedure

Klein Alkmaar is aangesloten bij de geschillencommissie voor de kinderopvang. Dit is een onafhankelijk instelling die vragen en klachten aanhoort, advies geeft en duidelijk maakt welke stappen genomen kunnen worden.


Hier kun je alles over de geschillencommissie voor de kinderopvang lezen

Ook kun je rechtstreeks een klacht indienen bij de geschillencommissie

Als je niet tevreden bent, hopen we dat je met ons in gesprek gaat. Als je echt geen andere mogelijkheid ziet, kun je ook zonder tussenkomst van Klein Alkmaar, direct een klacht indienen bij het klachtenloket.


Klein Alkmaar geschillen-vrij

Wij zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang. In 2023 zijn er geen geschillen tegen ons ingediend tegen onze organisatie en onze vestigingen. Een mooie prestatie waar we trots op zijn.

Klachtenvrij-pin-2023